Tänk om hela världen skulle vara öppen för alla, alltid...

Har haft en jättebra helg! Idag är det måndag, inte vilken måndag som helst, utan första dagen efter att Sverige skrev politisk historia med tanke på att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen med 6% av rösterna. Hm. Skulle vara mycket bättre om alla länder öppnar upp sina gränser för varandra istället för att länder "stänger in sig själva"! Jag anser att man som land stänger in sig själv när man inte välkommnar folk från andra länder. Får se vad som händer nu...

Idag ska jag tvätta och packa allt som ska med till Göteborg! Flyttar ju imorgon, ska bli såå kul :D

Jag erkänner, jag är besatt av nomy. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0