NOMY ♥

Fy fan vad bra han är! Kan inte sluta lyssna!!!






Idag har vi haft två bussar med 100 turister i älgparken, det gick jättebra och alla verkade nöjda :)

Om några timmar kommer Tove, Emelie och Angelica hit. Mamma och dom ska fira mig här hemma idag så vi ska äta gott å de (jag fyller ju år imorgon :) och sen ska vi till EmelieJ å förfesta sen blir de kååååren :D

Ååh Mamma och Janne har precis bokat resa till Thailand i vinter, jag är så himla avis! Vill också till värmen, särskillt en sån här dag som denna när det spöregnar!

Thailand 2007







Kommentarer
sara

Vi kanske ses i kalmar ikväll då för jag, carro ohc therese ska också dra ut men jag vet inte riktigt vart än. haha. :P då behöver jag inte vara rädd för att väcka dig inatt med ett grattis sms. :P puss & kram

2010-09-18 @ 15:38:40
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0