1:a september

Nu är det höstmånad!

Idag har jag klippt och slingat mig! Sedan åkte jag och Emelie till Kalmar, köpte bla en tröja... Hämtade även grytor och bestick som jag har beställt! Lika bra att passa på å köpa när jag fick ett bra erbjudande, jag skulle ju behövt köpa det förr eller senare ändå! Riktiga, hållbara och bra grejer :)



Har även förändrat designen som ni ser, om ni i nte ser det så tryck F5.

Imorgon ska jag hämta ut massa skyltar och material inför ett boxer-uppdrag som jag ska göra igen. Sedan ska jag nog jobba lite i älgparken. På fredag får vi en ny älg förresten!! :)



Kommentarer
Mamma

Supper snygg design! Madeleine du är så duktig !!Puss o Kram / Mamma

2010-09-02 @ 08:46:13
sara

Fin desig, riktigt mysigt höstig. :P

Åhh vad spännande med en ny, den får vi kolla på nån dag. puss & kram

2010-09-02 @ 17:49:58
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0