Tisdag

Men oj vad ensamt det är här hemma! Tove har åkt till Nybro, och här sitter jag och lyssnar på musik.. Har jobbat idag, och även storstädat i lägenheten (!!!) Även bakom ugnen - dee du Tove!

Jag var så trött så att jag somnade förut, det är ytterst ovanligt att jag somnar på dagen... Ska träna strax, idag är det step som gäller! Blablablabla..

Saknar sommaren!


Kan berätta en sjuk sak. Dom ärren som jag har, ett på varje ben som ni ser på bilden. Det var så att vi hade varit i Kalmar och festat och var påväg till bussen, sen är det några som bråkar 40-50 meter ifrån oss och rätt vad det är så kastar den ena en flasta i marken så två glas-splitter flyger heeela vägen och träffar mitt ena OCH mitt andra ben! Haha, snacka om pricksäker som träffar båda benen från så långt håll. Det blödde inte lite kan jag lova!




Kommentarer
caroline

har du typ anmält det? du kan få ersättning och massa sånt för det.. speciellt när det blivit ärr

2010-10-16 @ 18:29:42
URL: http://casj.blogg.se/
Madde

Vaaa? Nä de har jag inte gjort :P

Men borde jag inte gjort de när de hände isåfall?

2010-10-16 @ 18:42:28
caroline

nae, jag tror man kan anmäla det efteråt också.. för min kusins mamma anmälde typ 3 år efter hennes ärr och det gick igenom. googla lite på det så kommer det fram massa info :)

2010-10-18 @ 13:18:52
URL: http://casj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0