Freeedag!

Om jag ska vara ärlig så är mitt städjobb det tacksamaste jobbet som jag haft hittills! Jag städar villor och lägenheter och oftast väldigt stora, lyxiga och fina. Inte allt för sällan bjuds det på fika och godis :D

Tove pluggar moln och väder i skolan för tillfället - så nu sprang tösen och kollade vad det är för moln hahah.. Hon konstaterar att det är stratocomulus!! (?????) Molnen har tydligen en balkig undersida idag. (????)

Nu står hon bakom gardinen och säger "Madde, nu låssas vi att jag är din hjärna". Hahaha.......

I vilket fall. Idag är det fredag :D Och jag har fredagskänslor! Nu ska jag strax ner på stan och köpa nya träningskläder, och ikväll ska vi hem till Toves bror och äta. Sedan bär det ut mot natten i Götet! Jaaaaaa :D

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0