Blablablablabla.......

Jag insåg nyss att jag missade mitt körkorts 2-årsdag som var förra veckan! Shit, tvåå år, betyder att prövotiden också gått ut, jeee! Igår var en vän på snabbvisit i Götet så vi gick ut och tog ett glas och firade att de var onsdag :)

Idag har jag jobbat 8-17, fick skjuts av en jobbarkompis till stan efter jobbet, herrejävlar vilka köer det är in till Göteborg efter en arbetsdag!!! Aldrig att jag skulle orka sitta i dom köerna dag ut och dat in, jag säger tack till kollektivtrafiken (och till bussfilen, för man glider förbi alla köer, haha)! Kollektivtrafiken fungerar utmärkt här tillskillnad från vad det gör i Kalmar län!!

Vill ni veta hur det går med träningen? Det går braaaa! Vi är så stolta över oss själva! Haha, vi håller faktiskt det vi lovade - att träna minst fyra gånger i veckan!

Imorgon är det fredag. Det ska bli såå skönt med helg!!

Denna texten hänger inte ihop nånstanns, men jag kände bara för att skriva lite :)

En sak till. Jag älskar Göteborg!
Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0