Soppa i två veckor!

Idag har jag varit på Kalmar sjukhus och opererat in en skruv i tandbenet som det ska sättas en tand på!

Jag var där kl 10, fick bedövningssprutor, och några tabletter. Bedövningssprutorna innehöll tydligen adrenalin så jag blev lite skakig allt kändes konstigt. Sen fick jag gå in till operationssalen... Usch, de var ju som på en riktig operation! Allt var sterilt och dom hade gröna pappersrockar, munskydd å grejer. Jag fick lägga mig ner och så täckte dom mig med en grön pappersduk, endast ett litet hål för ansiktet, haha!



Sen började dom borra å greja, uuusch, de kändes inget men de lät äckligt. Men de var över på 10-15 min. Så nu är det 3 stygn där och de måste hinna läka ordentliget så jag får inte äta mat på 2 veckor!! Endast sånna där kelda soppor.. Haha, de blir ju billigt iallafall.

Jag är fortfarande helt bedövad i halva munnen!

Detta blir nu ofrivilligt min diet i två veckor!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0