Den jobbiga tågresan väntar...

Att sitta utan Kombon på ett tåg i nästan 4 timmar är inte speciellt roligt. Men jag får väl roa mig med att lösa korsord (Haha, jag klarade mitt livs första korsord för några dagar sedan!!) Nää fy vad tråkigt. Hmm. Hoppas jag hamnar bredvid nån snygging. Fatta vad romantiskt. Hur träffades ni? På en tågresa...Haha...

Shit vad full min resväska är! Jag har ju tagit hit saker i omgångar, TUR att jag åker hem denna helgen också så att jag kan ta hem resten nästa gång jag åker hem. Hade aldrig fått med mig allt om jag hade åkt hem "en gång".

En sak är konstig. Det ska bli hur roligt som helst i helgen! Men timmarna innan jag sätter mig på tåget vill jag inte hem. Just nu vill jag vara kvar här med Tove i helgen!! Det kommer bli jobbigt att flytta hem om några veckor. Men det är ju "bara" 4 timmar till Götet. Så vi kan åka hit närsomhelst i sommar :)

Jag är käääääär, jag är kär i GÖTEBORG ♥




Wish me en trevlig tågresa ZzzzZzzzZ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0