5 helger kvar

Godmorgon!
Jag har kommit fram till att det är bara denna helgen, sen kommer Emelie å dom nästa helg, sedan är det bara en helg till. Sen åker jag till Nybro (helgen den 29onde) för jag ska till tandläkaren. Helgen efter det är vi i Göteborg, sedan är det helgen den 11 juni och då flyttar vi till Nybro igen. Shit!!! Just nu känner jag bara att jag vill stanna i Göteborg föralltid. Vill inte flytta hem över sommaren, men de kommer jag säkert vilja när det börjar närma sig eftersom jag ska jobba med älgparken i sommar, och eftersom det är nära till öland :)

Nu ska jag äta frukost, sen ska jag till stan en sväng. Börjar inte jobba förrens klockan 13 idag.

Haha tur att liseberg öppnar på vardagarna från och med nästa vecka, för vi måste ju utnyttja våra kort som vi köpte...




Kommentarer
sara

Hej. Jo då han mår bra, som tur är. :D pusspuss

2010-05-04 @ 14:14:11
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0