Vår!!

Om ändå snön hade varit borta och himlen hade vart blå så hade jag trott på det. Men iallafall, mars är ju faktiskt en vår-månad!!

Det kommer hända så himla mycket under våren och min kalender är full med saker att göra varje helg :D
Bästa är:
- Kryssning
- London
- Liseberg
- Till Tyskland och handla hem ett lager till sommaren

Nu är det tre helger kvar i Göteborg, sen ska jag till nybro - då kommer nämligen sibel till chili, sen kommer jag att vara i nybro troligtvis yttligare två helger efter det för jag har saker planerade i nybro dom helgerna.

Sedan är det två helger i Göteborg, sen är det valborg och då ska jag till nybro igen eftersom vi ska se Joe Labero den första maj. Därefter är det maj!!! Sen är det sommar!!!!! Fattar ni vad denna våren kommer att gå fort eller!? :D

Nu ska jag och tove åka och träna, sen ska jag på personalmöte. Därefter ska vi nog till ikea och köpa en resesäng till mig och äta köttbullar :)

Simma lugnt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0