Skönt att vakna i min egna säng

Heeeeej!!
Härligt det var att vakna i min egna säng imorse kan jag lova!

Både mamma och Janne jobbar, men min brorsa är ledig från skolan så jag gick upp och gjorde en stor frukost med gröt och ägg som vi åt :)

Sen åkte vi ut till älgparken och hälsade på pappa!! Det var så varmt ute att vi hade nedvevade rutor :D

Efter det åkte vi och handlade, sen satte vi oss på balkongen och åt kyclingvingar med potatissallad.



Jag balanserar på en stenmur


En härlig bild på pappa i det fina vädret :)


Så skönt att vara hemma även att jag trivs jättebra i Göteborg!
Just nu är Tove på väg hem från Göteborg också :D
Gud vad jag är på bra humör!!! :D

Nu ska jag gå och handla lite till - hehe, mamma ringde och frågade om jag kunde handla lite mer :)
Ps. Tempen i skuggan visar 16,6 grader!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0