Packar

Har packat klart nästan allt som ska med mig till nybro nu!
Filmkameran, systemkameran och digitalkameran är fullladdade och nu är vi redo!!



Åker imorgon efter jobbet!!

Ååh...En idag har nog varit en bra dag, har jobbat 9-17. Jag trodde först att jag skulle åka ut till Hovås imorgon och jobba, men det var visst fel, jag ska jobba i stan - så jag går (gud vad bra!). Och det är nära kontoret också så perfekt eftersom jag ska dit efter jobbet och lämnar nycklar. Sen ska jag hem, äta, fixa det sista sen åker jag till nyyyybro!!!! :D

Dessutom trodde jag att jag skulle få massa restskatt iår (med tanke på jobbet jag hade förra året), men icke, jag ska få tillbaka vilket är väldigt trevligt :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0