Otålig

Jag håller på att göra en makeover på min blogg, allt är sparat och klart - men designen ändras inte, även att jag har sparat :@ Det kommer säkert ändras om några timmar, men jag hatar att vänta...

Igår var jag i Kalmar med Emelie och Dominika. Jag hade tänkt att jag skulle hitta massa vårfint, men icke, jag hittade inte ett skit! Kanske är nån slags "mellanperiod" nu i affärerna för det fanns verkligen inget jag ville ha. Jo, ett par snygga shorts, men nja - känns liiite väl tidigt.

Idag har jag varit med Angelic, vi snackade om cruisingen i Nybro - som är lördag den 24 april! Shit vad roligt det skulle va att vara ett gäng, ha en bil och chaffis och sen cruisa runt!! De tidigare åren har vi ju bara kollat på... De borde kännas som studenten när man åker runt där :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0