Kulturturism med marknadsföring

Idag var jag på KY/HY-mässan i nordstan (nordstan är ett stort köpcentrum här) och det var flera olika skolor som visade upp sig, det var särskillt en skola som jag fastnade för!

Jag har ju varit inne lite på KY-utbildningarna "event marketing & evenemangsledning" och "reklam & marknadsföring".

Men här hittade jag en utbildning som heter "kulturtuurism med marknadsföring": Utbildningen är i Lidköping (12 mil härifrån), den är på 2 år och 3 månader, desa tre sista månaderna är man på Nya zeeland och jobbar! Man har praktik 1/3 av utbildningen och man kan bli tex. marknadsförare eller evenemangsanordnare. verkade vara en jättebra utbildning!!! :D

Ikväll har vi bara tagit det lugnt och kollat på melodifestivalen, guud vad glad Anna Bergendahl blev när hon vann!! Vilken lycka för henne :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0