Göteborg - Nybro - Göteborg

Dagen har gått åt att planera de närmsta veckorna och då tänker jag framförallt på Nybroresorna. För er som är intresserade.

26 mars - Vi åker till Nybro. Sibel är på Chili = mkt folk.
27 mars - Rosenström är på Sandra - vi likaså....
28 mars - Ställ fram klockan (!!!!)
29 mars - Ledig från jobbet, alltså ska jag vara i nybro
30 mars - Ledig från jobbet, alltså ska jag vara i nybro
31 mars - Ledig från jobbet, alltså ska jag vara i nybro
1 april - Ledig från jobbet, alltså ska jag vara i nybro Skärtorsdagen
2 april - Långfredagen
3 april - Lördag
4 april - söndag
5 april - Annandag påsk. Vi åker tillbaka till Göteborg.

6,7,8,9 april - Jobba

9 april - Jag åker tillbaka till Nybro
10 april - Högskoleprovet i Nybro
11 april - Söndag
12 april - Tandläkaren i Kalmar, åker tillbaka till Göteborg.

Nu ska vi baka negerbollar!



Kommentarer
Linda

Jag vill också se Björn !! :)

2010-03-09 @ 22:40:54
Anonym

jävla rasist

2010-03-17 @ 17:30:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0