En redi söndassönda

Idag har varit en riktigt degsöndag. Förutom det så testade vi att gå en ny väg (till järntorget och linnégatan, typ där mitt jobb ligger) och vi hittade en jättenära väg, så istället för att gå runt allt så gick vi rakt igenom och det tog typ bara 15 min!

Sedan gick vi och handlade, gick hem och degade lite till, sen lagade vi tacos och sen kollade vi på massa bilder från studenten och andra foton och filmer :)



Just nu är det When I kissed a teacher och I have a dream med Abba, It´s all coming back to me now och All by myself med Celine Dion, Everyday och Peggy sue med Buddy Holly och What´s up med 4 non blondes som strömmar ut ur högtalarna!!

Imorgon är det måndag, och jag har tänkt på en sak. Faktiskt så var det sjukt länge sedan jag hade söndagsångerst och det är helt underbart!! Imorgon ska jag göra en startstädning med två andra tjejer och denna kunden kommer att bli bara min :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0