Kära 90-tal

Vi sitter och knåpar ihop en lista med 90-talslåtar som kommer gå hett på lördag!!
Vad säger ni om vi säger:

Dr. Bombay - calcutta
Aqua - Barbie girl
Vengaboys - Boom boom boom boom
E-type - this is the way
Shakira - Whenever wherever
Bailando
We´re going to Ibiza
Mambo nr 5
och Spice girls såklrt!!!!

Haha vi sitter och snackar om vad som var typiskt 90-talet, som vi kommer ihåg:
- Platåskor (buffaloskor)
- Magtrötor
- Hårmascara i olika färger
- Tighta halsband som liknar tatuering
- Utsvängda byxor
- Rederiet
- Sikta mot stjärnorna
- Fångarna på fortet
- Supernintendo

Haha jag minns det som igår!

Nu ska vi laga mat (fiskpinnar och potatismos) sen ska vi gå till nordstan och kika lite, det är yrkesmässa där idag. Nordstan har öppet till 20 - vilket är hur skitbra som helst :D



Kommentarer
Ida

Jaa, jag hoppas på att jag klarar av matte b bara så jag kan söka :)

Jag kan bli personlig tränare och sånt skojj :D

2010-03-24 @ 16:16:00
URL: http://idarvidsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0