Lördagsplan?

My god var jag är trött idag! Har jobbat 10-18 ute i denna värmen... Detta är nog första lördagen på ett halvår som jag inte har någon plan för vad jag ska göra en lördagskväll, trist. Mamma och Janne är på Öland. Hampus lanar. Tove är i Jönköping. Emelie bygger soffa. Malin är hos sina föräldrar och jag är helt själv. Aja, jag kanske behöver en vilodag. Men vad har hänt med mina högtalare? Dom har plötsligt slutat att fungera.

Näää vad tråkigt. Jag vill hitta på nåt! Hör av er om ni har nån plan :D



Uppdatering: Tove är påväg hem från Jönköping - tar jetplanet direkt till mig, sen stickar vi till Kälma :D
Och mina högtalare funkar igen, haha, sladden hade åkt ut.............



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0