Helgen: Borgholm - Sinus - Km - Krögers

Ytterligare en helg har passerat. Det började med att jag och tove i fredags åkte upp till Borgholm. Sedan kom David och Linda och vi åkte till husvagnen i Köpingsvik. Sedan gick vi till Sinus och träffade gamla sommarvänner, dansade salsa och sen badade vi såklart innan vi gick och la oss. Mkt niiiiiice :D

I lördags skulle vi egentligen hoppat bungyjump, men det åskade och regnade (så då skyller vi på de... Hehe). Vi åkte till Kalmar och förfestade hos Henke, sedan blev det Km och Krögers. Mkt NIiiiiiiiiice :D Haha...

Tove sov hos mig inatt och vi har precis varit och ätit pizza med Malin. Vi ska snart ut och åka inlines!!! Men först måste jag leta reda på mina jobbarskor och jobbarkläder. Jag börjar ju nämligen jobba på Kährs imorgon, en månad!

Näää nu har jag inte tid med detta. Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0