Bättre hemsida

Har haft en jättebra helg! I lördags åkte vi till EmelieP på Öland och grillade, igår solade och badade vi på talludden och sedan åkte vi till husvagnen. Igårkväll var vi på strand och idag har vi legat på stranden och glassat. Ikväll har jag varit hos pappa och vi har hållt på med hemsidan, min faster har fixat till den så nu är den mycket bättre :)
www.glasriketsalgpark.se

Kom nyss hem, nu är jag så sjukt varm! Ska nog ta en iskall dusch och sen krypa ner i sängen och sova, har inte sovit allt för mkt denna helgen...Så är gaanska trött nu!

Det har alltså varit en jättebra helg!!!! :D Heeeelt perfekta sommardagar med fest, sol, bad och underbara vänner!!!
Imorgon ska jag jobba...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0