Sälen/Lindvallen 2010

Nu har Jag, Ange, EmelieJ, Jonna och EmelieP vart i Lindvallen en vecka på semester, åkt skidor och haft det jättebra!!

Håll i er för här kommer ett bildregn som berättar får resa!





Framme i vår fina stuga


Första dagen i backen






Det ultimata skidvädret!




Övervåningen var vår.




Fina backar! Vi var ute kl 9 när det liftarna öppnade varje morgon.




Vi var över molnen.


Toppstugan






Happy meal finns även för dom stora barnen ;)


När vi var påväg till Högfjället




EmelieP och EmelieJ


EmelieP och Ange






Hehe Ange på G


Vi körde stjärtlapps-race


EmelieP och Jag





Vi gjorde pannkakor i gjutjärnspanna, det gick ju sådär. Haha!!


Vi gav upp. Testade om det gick att göra pannkaksröra istället, haha!!! Det gick ju ännu mer sådär...




Värdelös skidåkning i slutet av veckan


Jonna och EmelieJ skrapar skidglajorna för att dom blev isiga haha


Enda bilden på alla tillsammans


Afterski när den är skom bäst!










När vi städade i lördags. En aning överdrivet: vi skulle bla. putsa fönster, frosta av frysen, haha!!


Utsikten från soffan.











Det har varit en jättebra resa med härliga brudar :D




Kommentarer
Anonym

Det ser jättehärligt ut! :-D

2010-01-18 @ 14:30:50
jessica j

du ser ut att ha haft de trevligt!:D

2010-01-19 @ 22:02:00
Anonym

Ser ut att ha varit väldigt roliga dagar. :D puss & kram

2010-01-20 @ 12:55:55
URL: http://jag
Sara

Det var jag som skrev kommentaren innan. :P

2010-01-20 @ 12:56:24
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0