Nyår 2009-2010

Det bästa nyåret någonsin!! :D
Allt var så himla lyckat igår!


Malin och Tove kom till mig vid 12, vi åt frukost tillsammans och gick sedan och handlade mat till kvällen. Jag gick hem och duschade, sen åkte jag till Malin och vi tre gjorde oss iordning tillsammans i några timmar haha. Allt var på topp, kanske för mkt på topp? (Hehe;)

Vi gjorde skaldjursflarn av smördeg med räkröra på, gott var det!


Galna brudar i farten






Vi hade så himla roligt så det blev att vi tog tåget halv elva till kalmar, var inte meningen att det skulle bli så sent först men så blev det. Väl i Kalmar gick vi till Kents fest, där var det mycket gott och glatt folk! Även Carro och Therese var där en stund!! Och sedan kom även Jonna, Ange, EmelieP, EmelieA och dom så det var skitroligt :D
Plus maaassa folk som vi inte kände.

Vid 12-slaget gick vi ut till stadsbiblioteket ungefär och där var det massa andra folk som skjöt raketer och grejer, haha, har en skitrolig video därifrån men den tänker jag inte lägga ut här!! Hahaa!

Sedan gick vi tillbaka till lägenheten och fortsatte... Sedan kom folket på att dom ville till Palace, men vi som inte ville dit - vi gick upp en våning till den andra festen haha där var det också sjukt mycket folk och hålligång och jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Men minnerna håller jag för mig själv, hahaha :D

Vi gick och köpte oss en gyrostallrik innan vi tog bussen hem klockan 05.10, vi var hemma klockan 6 imorse!! Men so what? Det är ju bara nyår en gång om året! Och vi behövde inte ens betala natttaxa, haha!!

Vi har alltid så himla roligt tillsammans vi tre ♥



Så hopp, då är det alltså 2010 nu då. Och Januari!! Halvvägs till sommaren ;)
Jag tror att detta kommer att bli ett kanonår och varje dag när jag vaknar ska jag tänka "lev idag - det är nu du lever"!


Kommentarer
Anonym

Haha! Bilderna säger allt:D

2010-01-01 @ 20:35:54
sara

Låter som en kanonkväll! puss & kram

2010-01-02 @ 16:09:50
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Nadja

Låter väldigt kul! Det hade varit asroligt att festa med dig. men jag fick inte med dom andra till stadsbibblan :P En annan gång???

2010-01-02 @ 17:22:40
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/
Madde

Ja de hade vart skoj om du var med :D

En annan gång, definitivt ;)

2010-01-02 @ 18:28:50
URL: http://madeleine1989.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0