Fast i hissen

Gissa vad jag och Tove gjorde igår!?
Vi fastnade i hissen!!! Hahaha...Ja, sånt är nog meningen att man också ska göra i livet, så nu kan vi ju bocka av det iallafall.

Jag trodde att jag skulle få panik om hissen fastnade, men vår reaktion var att vi började skratta! Haha... Herregud, där satt vi i en hiss i källaren och kom inte ut.

Jag ringde mamma som ringde hiss-jouren så kom dom och släppte ut oss. Men aa de var en upplevelse :D

Jag kan ju meddela att om jag hade åkt själv så hade jag nog fått panik. Men som tur var hade jag ju gott sällskap ;)



När vi kom hit till lägenheten så spelade vi Buzz, sen försökte vi få igång guitar hero utan att lyckas - istället kollade vi på allt som vi filmade från i somras och framförallt midsomras :D

Nu sitter jag här vid datorn, Ikaros envisas med att stå framför skärmen och leka med muspekaren, haha!


Kommentarer
sara

Haha det är ju inte varje dag man fastnar i en hiss. :P Tur att ni kom ut iaf. :D puss & kram

2010-01-03 @ 15:40:56
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0