Sista natten hemma...

Jag känner mig så fruktansvärt stressad och förvirrad just nu!
Packa packa packa, men shit, hur ska jag få med allt egentligen!?!

Det är sista natten hemma i Nybro nu. Imorgon flyttar jag till Göteborg :D

Och internet hoppar ur titt som tätt och det gör mig måttligt irriterad. Huvudverk.
Blablablablablablablababla....................

Gode gud, hoppas att tågen inte är försenade imorgon för jag har en tid att passa på det nya jobbet imorgon!



På fredag ska Jag, Tove och Andreas åka till Stockholm till Edward, det ska bli väldigt roligt!! :D
Man kan ju inte säga att jag inte har nåt att göra direkt....Hehe!!



Kommentarer
Emelie Karlsson

Hoppas att allt går bra imorgon! :-)

2010-02-03 @ 22:45:38
sara

Hoppas allt går bra och att du kommer trivas. :D Du får säga till när du är i nybro så vi kan ses lite ibland. :P pusspuss

2010-02-04 @ 15:13:31
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0