Man lär sig hela tiden...

HEEEEY Jag är färdig med boxer nu, äntligen!
Nu ska jag bara rapportera in allt och försöka lägga upp före och efter-bilderna på en ftp-server.

Idag än så länge har jag lärt mig två saker som jag har lagt märke till.
1. Jag hade vita sträck på mina svarta vinterstövlar och undrade vad det var för något, nu vet jag, det är salt!!
2. Det är bra om man soppar bort snön från motorhuven för det är där som luften kommer in och blir värme i bilen.

Nu ska jag springa ner på stan och se om det finns nån klipptid ledig till mig! :)



Kommentarer
Tove

Ibland får jag en känsla av att du lever ett lätt stressigt liv just nu! Men det är la precis som det ska.. GÖTT:D

2010-02-03 @ 17:31:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0