Högskoleprovet

Vissa dagar får jag panik över att jag inte vet vad jag vill plugga till... Men varför egentligen, det är ju lugnt, jag är bara 20 år och jag har tänkt mig en utbildning på 3 år och dom tre åren är ju som en piss i missisippi om man jämför mot hela livet!

Nu har jag iallafall anmält mig till högskoleprovet, det är sista anmälningsdagen idag! Just nu tänker jag antingen studievägledare (som endast finns i stockholm, malmö och umeå) eller butikskommunikation (som finns i växjö och göteborg). Butikskommunikation = merchandiser = tex. sån som inreder så att tex alla HM ser "lika dana" ut.

Mitt största problem är att jag inte vet vad jag vill - och att jag inte vet hur man tar reda på det!!! Hjälp!!

Men allt har en lösning...Så är det!

Ett annat problem är att min mobil har blivit knäpp, den stängs av rätt vad det är, och det är ju verkligen inte bra när den stängs av på natten (som inatt) eftersom jobbet ringer och väcker mig när jag ska jobba.

Aja, nu ska jag fixa mig iordning, sen ska jag ner till stan och kolla en grej, sen ska jag tillbaka hit och vänta på Tove, sen ska vi åka och träna, sen ska vi laga mat och sen är det kväll...igen...

Ha en bra måndag! :)


Kommentarer
sara

Hoppas provet går bra. :D Mitt högskoleprov gick inte så bra men man får ju företräde på utbildningar även att man kanske bara har 0.2 poäng. haha. pusspuss

2010-02-15 @ 12:32:38
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0