Godmorgon

Jag har knappt inte sovit nåt alls inatt... Jag och Tove var ju som sagt hos Malin igår och ni som känner oss vet att vi är impulsiva, så det blev att vi drog ut. Först KM, sen oleary´s. Åh vad roligt det var, bara vara vi tre tjejer :) Det behövdes!!!

Sen träffade vi såklart massa andra inne i Kalmar och det var skitkul att se vad folk gör ni för tiden! Det var live-band på oleary´s så det var jättebra! Liiiite trångt om dansutrymme men det gick strålande :D

Igår när vi skulle boka sista minuten (tåg) tillbaka till Göteborg, så var det nåt problem. Antingen är tågen inställda idag, eller så var alla biljetter slutsålda för det fanns inga biljetter att köpa!!

Såå gissa vad vi måste göra!? Åka BUSS!!! 5,5 dryyyyyga timmar tar det =/
(Dessutom var det dubbelt så dyrt) Bussen går från station kl 13.30 och vi är i Göteborg 19.00!

Aja, det är bara att acceptera. Jag ska jobba imorgon och Tove ska ju till skolan imorgon.

Nu måste jag sätta fart här. Har inte packat än...
Ha en bra söndag!




Kommentarer
sara

Åhh vad segt att åka buss så länge men hoppas ni kommer fram iaf. :D pusspuss

2010-02-21 @ 11:58:25
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0