Dagen dag onsdag

Jobbet ringde kl 7 imorse och undrade om jag kunde hoppa in. Såklart sa jag!!
Så jag fick jobba idag ändå :)

Jag och Tove kom hem nästan samtidigt, typ kl 2. Efter det har vi tagit reda på massssa småsaker. Sedan har vi åkt ut till nautilus i frölunda och kollat där. För det var nämligen så att jag kan tydligen träna där utan att behöva betala något extra på detta kortet som jag redan har!! Bra!! Det tar bara 15 min med spårvagnen dit ut så de är det värt!

Nu har vi precis ätit middag (uups klockan halv 10 på kvällen....hehe) vi åt kycklinggryta med pasta och makaroner, HÄR är receptet.

Nu ska vi boka tvätt-tid och sen inget särskilt.

Imorgonbitti är det tänkt att vi ska upp och träna, om inte jobbet ringer förståss.

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0