Är i Nybro tills på söndag

Idag åkte jag och TovisVovis hem till Nybro... Åkte hem just idag för att jag ska till tandis imorgon och då kan jag ju lika gärna vara ledig fredag också så att jag kan stanna hela helgen :)

(Jag blir GAAAAAALEN på min mobil!!! Den stängs av typ 20 gånger om dagen! Whyyy man, whyyy?)
Det var bara en lite parantes, mobilen ska in på lagning imorgon, så ni vet! Och jag kan meddela att jag tillslut lyckades få in alla bilder i datorn också (antar att allt kommer att försvinna från mobilen imorgon nämligen).

Jag ska hinna med en väldans massa nu när jag är hemma.

Torsdag: Tandis, kolla läget i kalmar, lämna mobil på lagning och vara med Emelie (syster)...
Fredag: CHILI, VILKA SKA DIT!?!??!
Lördag: Ska vi fira Malin (Hon fyller 21 idag, Grattis!!!) Vi ska in till Kalmar på kvällen iallafall, vart vi ska är inte bestämt.

En bild från när vi storhandlade för första gången i måndags förra veckan!


Tog med en metro att läsa på tåget. Vi började fundera över den gula reklamen i mitten, haha!!


Aja, nu ska jag strax sova.
Hade gött ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0