Juldagen på Sandra

Gokväll gokväll! Gårdagen var mycket lyckad! Vid halv tre åt jag, emelie, angelica, ulrika, hampus, mamma & janne julmat och firade jul med mamma.. Vid halv fyra kom tove, malin & linda, vi satte igång direkt. Sedan kom även lindas kusin Malin :)


Vi hade paketöppning och jag fick ännu mer finfina saker!

Armband från Malin & Tove "Be yourself, the world worships the orginal"


Pandoraarmband från mamma & Janne :)


Smink från Emelie & Hampus :)


Spel från mamma & Janne :)


Och pengar, som jag ska spara till thailand om de blir av :)

Vi hade fixat skjuts i tre bilar, så vi åkte in till kalmar kl 20.. De var smockfullt med folk redan då! Men vi kom in ganska snabbt! Det var lyckat igår :D Förutom när jag skulle gå hem, jag hade hämtat ut min jacka, sen la jag tydligen den nånstanns och gick ifrån den, sen hittade jag den inte.. Sen skulle jag med bussen och då höll jag på att missa den, haha.. Men jag åkte tillbaka till sandra idag, och min jacka var där - puuuh!!





Ingen liten kö, haha!






Kommentarer
Ida

Grymt snygg klänning Madde! :)

Vart har du fyndat den!? :P hehe..



Ha det bäst! (y)

2010-12-29 @ 12:28:23
URL: http://idarvidsson.blogg.se/
Madde

Tack! Köpte den på missey i nordstan i Gbg ;)

2010-12-29 @ 15:05:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0