Tur i oturen

De blev att vi gick på bio igårkväll istället, lyckan kärleken och meningen med livet :)

Herregud vilken tur i oturen vi hade förut. Emelie har ju varit här i några dagar och åkte tillbaka till Nybro imorse när jag jobbade och tove var i skolan, hon la därför min nyckel i postfacket, men grejen är att det är ett litet hål där, och nyclekn råkade tydligen trilla ner juuust där och ner i grannens postfack. Så när jag kom hem skulle hämta nyckeln så var den inte där och jag kom alltså inte in i lägenheten :S

Men sen kom brevbäraren och jag fick tillbaka nyckeln.. Men de kunde gått illa!!

Äntligen helg! Dagens sanning är att jag gillar doften av ett ljus när man blåser ut det, mmmm :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0