Julbord på jobbet

Har precis kommit hem från årets första julbord, på jobbet! Jag fick två presenter, en tidningspremunation från chefen. Sedan hade en kund skickat ett fint vykort till kontoret som var till mig där kunden önskade mig god jul och tackade för att jag städade så fint + en triss :) De gjorde mig verkligen glad!

Jag är lycklig ända in i själen! Jag är så nöjd med mitt liv! Jag har flugit på rosa moln hela året! Jag är så glad för att jag har världens bästa vänner, världens bästa syskon och föräldrar! Jag älskar Göteborg! Jag blir lycklig av alla människor och livet i denna stan! Det är så mycket jag ser fram emot i livet och så mycket som jag vill göra! Jag hoppas att nästa år fortsätter i samma takt och lycka! Var bara tungen att skriva av mig lite lycka :D
Det får även vara dagens sanning :)

Idag har Tove haft julavslutning av hennes VFU, hon kommer snart hem. Jag har diskat ALL disk och jag har även städat lägenheten, nu kommer hon bli stolt ;)



Kommentarer
Emelie Karlsson

Jag blir så glad över att du är lycklig! Puss på dig <3

2010-12-17 @ 01:01:07
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0