Personligt Fotoalbum

Jag har framkallat närmare 200 bilder som jag håller på att klistra in i ett album och skriva texter till. Det kommer bli skitbra när det är klart - men det lär ta tid!



Kom nyss hem från Malin. Jag, Tove och Emelie har varit där hela kvällen :) Jag har helg nu, eller rättare sagt semester 1 vecka eftersom jag och tove drar till Alanya på måndag!

Imorgon ska vi till Kalmar och köpa behövliga saker till resan som tex. myggmedel (!!!)

Det känns sorgligt att detta är Toves sista helg innan hon flyttat till Göteborg för det betyder verkligen att sommaren är över, jag kommer att flytta till Götet när älgparken har stängt om några veckor, typ 3-4 veckor.

Nä, nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon (allt är ju relativt, men jag ska väl upp typ kl 9 tänkte jag :)

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0