Livet förändras snabbt

Hittade min gamla bok från gymnasiet, alla avgångselever fick svara på frågor som sedan blev en fin bok (Dominikas projektarbete :). Vad jag gör om 10 år ser ganska annorlunda ut i dagsläget! Snacka om att planerna för livet kan förändras mycket!



Det har varit en bra helg, igår var vi på Angelicas födelsedagsfest och idag har jag varit med Malin och Tove i stort sett hela dagen, som vanligt :)

Imorgon ska jag till tandläkaren i Kalmar, sen hem, och sen tillbaka till Kalmar med Piff och Puff... Köpa baby-kläder till Malenas nyfödda lilla Isabelle :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Afzelius, hans låtar har så klockrena texter! Sedan sitter jag och tänker på att jag ska börja hårdträna, och det är nuuuu... !!!







Kommentarer
Andreas

Aah, har hon äntligen fött sitt barn nu, fan va skoj! Blev det en söt liten flicka då tro? Hihi :)

2010-08-16 @ 10:09:19
Madde

Har bara sett henne på bild än, såå söt!!

2010-08-16 @ 20:54:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0