Helgen: Högskoleprovet - Festat - Grillat

Igår gjorde jag högskoleprovet, det gick...Sktidåligt... Men de gör inget, jag vill ju ändå gå en ky-utbildning. Sedan var vi på fest hos Mange, det var jätteroligt! :) Kom hem kl 5 så jag e lagom trött idag.

Idag har jag och min lillebror grillat för första gången iår. Mmmmm så gott! Mamma och Janne är påväg hem från Västerås, men kommer snart hem.



Ikväll ska jag vara med EmelieJ, det ska bli roligt :)

Imorgon ska jag till Tandläkaren i Kalmar, sen ska jag tillbaka till Göteborg.

Gud var jag älskar våren när det är såhär fint väder!!! Längtar tills träden blir gröna :)



Kommentarer
Emelie Karlsson

å vad gott! Nu blev jag hungrig :-)

2010-04-11 @ 23:32:43
sara

Ser väldigt gott ut. :D pusspuss

2010-04-12 @ 17:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0