Ruttplanerar

Det är verkligen inte lätt att få ihop arbetstider med öppettider när man ska åka från Västervik till Karlshamn på en dag och däremellan besöka 10 butiker som tar 30 min/butik.

Nä jag måste inse att det inte går, hur mycket jag än vill. SKIT OCKSÅ!!!

Därför får jag istället åka mellan oskarshamn och karlshamn på torsdag,
och sedan ta ensast västervik på söndag eftersom dom i västervik var dom enda som hade öppet på söndagar!! Arbetet har en deadline på söndag och varenda sekund på mitt schema är nu bokat fram tills dess.

Det är ganska svårt att ha så mycket i huvudet hela tiden. Jag håller just nu på att jobba med 3 projekt samtidigt och alla har en deadline senast nästa vecka. Stress stress stress...I mitt lilla huvud. Och mitt databord är fullt med massa papper! Och vardagsrumsgolvet är fullt med skyltar som jag ska åka och sätta upp.

Nu ska jag äta. Potatismos och fiskpinnar. Och ikväll ska vi hem till Emelie och Patric och se på Idol och andra avenyn :)



Kommentarer
jasmine

jobbigt.. skulle ja ju kunna¨åka med dig från nybro på söndag juh:P

hoppas allt är bra

2009-09-08 @ 18:45:43
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Sara

Jag tänkte bara skriva och fråga dig här med, fall du inte fick mitt sms. :P

Jag tänkte fråga om du ska ha nån fest när du fyller år, och när i så fall? (om jag är bjuden) för vi håller på att planera in mitt släkt kalas, så det inte blir samtidigt i så fall :P

Eller om du vill så kanske vi kan ja en gemensam fest för kompisar. :P kram sara

2009-09-08 @ 18:57:17
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0