Längtar efter träning!

Nu längtar jag verkligen tills jag ska börja träna!!
Har ju bokat tid med instruktör först och främst, men detta är inte förrens nästa vecka.

Men jag och chrille tränar lite här hemma, vi gör lite sit-ups och armhävningar, haha, jag måste ju vara lite förberedd iallafall!!

Jag längtar till freeeedag också, då händer det roliga grejer  :D

Nä nu kom jag på mig själv: Man ska inte längta för mycket...Man ska leva i nu:et!! Därför ska jag just nu sätta mig i soffan med chrille och dricka en kopp varm choklad, mm :)



Kommentarer
Tove

Hej, jag vill absolut, men kommer inte hinna. Fick schemat i söndags och har försökt få lite koll på framtiden. Antagligen kan jag inte komma hem alls den helgen, men framförallt så kommer jag inte hinna hjälpa till att planera eller fixa någonting.. Men det hade varit så väldigt roligt att det känns extremt tråkigt att inte kunna. Känns som om jag inte hinner med något annat än läsa min kurslitteratur just nu, förhoppningsvis kommer man in i det så småningom.. Hur är det med dig annars? Hur går det med dina pluggplaner? Vad händer därhemma?

2009-09-08 @ 20:06:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0