Kalmar Fashion Show

En liten uppdatering om Kalmar Fashion Show i tisdags.

Jag tog med min vanliga lilla digitalkamera för jag visste inte om man fick fota.
Men det fick man tydligen så jag ångrar att jag inte tog med min systemkamera!!
De hade kunnat bli såå snygga bilder....Men men, nu får ni och jag leva med att det är fruktansvärt dålig kvalité i showbilderna och man ser knappt kläderna.

Emelie, i bilen innan vi gick dit.


Kolla vad nära scenen vi satt!! Scenkanten ser ni på bilden. Hehe.


Massssor av lila...


Färgade strumpbyxor....


Även små barn var klädmodeller, hehe, det var en söt liten tjej som var så blyg att hon knappt inte vågade gå ut på scenen.


Endel vintagekläder...


Hårmodeller, bara korta frisyrer.


Och här var showen slut...


Jag utanför Kalmarsalen.


Det var allt jag hade.
Nu ska vi laga mat, sen ska vi träna :)



Kommentarer
jasmine

åå vad mysig din topp ser ut!! var har du köpt den??!! en sån vill jag ha....



hoppas ni hade en trevlig kväll:)

2009-09-25 @ 10:04:28
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Sara

Jag köpte en present till dig igår. :P pusspuss

2009-09-25 @ 13:39:10
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0