Jag ska bli blodgivare! Jag ska börja träna!

Nu känner jag mig duktig :)

1. Jag har ringt och bokat tid för att jag ska bli blodgivare!!
Tänk vad hemskt om en människa är med i en olycka, kommer in till akuten och dör - bara för att det inte finns tillräckligt med blod!! Nä fyy vad onödigt. Och tänk sen om det skulle vara någon som man känner, eller jag själv som detta händer!?

2. Jag har ringt och bokat tid på nautilus för nu jäklar ska jag börja träna alltså!! Om jag köper ett årskort så blir jag ju tvingad att ta mig dit regelbundet - annars är det ju fruktansvärt onödigt att ha ett årtkort! Och nu när jag har cykel, och nu när jag har köpt alla träningskläder så är det ju bara LET´S GO!!!

Ha ha ha - känns det som att det här är typiska "nu är det höst, då ska jag bli duktig"-saker??

Btw, jag har hållt på med min bloggdesign (kan ju inte ha sommartema nu när det är höst) och ändrat den hit och dit hela morgonen och när jag nästan var färdig...Vad tror ni händer?? Det kommer upp en miljon poppuppfönster som trackar mig och jag blir tvungen att trycka på datorns avstängningsknapp - och ALLLLLLT FÖRSVINNER!!!! Irriterande.

Jag är sugen på att baka bullar i detta regniga höstväder.



Kommentarer
Nadja

Jag vill gärna veta hur det gick på intervjun? ;)

2009-09-03 @ 16:21:26
Madde

Nadja: Det är något konstigt, jag skickade sms till dig när du var på kreta som aldrig levenrerades. Och så skickade jag sms till dig för typ 3 timmar sedan, som heller inte har levenrerats :S Jag mejlar dig istället....snart...

2009-09-03 @ 20:38:04
Nadja

gud så lustigt! På kreta borde det ha fungerat :S Men nu förstår jag om det inte kommit fram, ngon snodde min mobil idag när jag var på stan. Upptäckte att den var försvunnen, ringde upp den och då var den redan avstängd, någon jävel som tagit den alltså :( Inga roliga utgifter inte! Men man får skylla sig själv ibland, borde hålla bättre koll på sakerna haha.

2009-09-03 @ 20:59:34
HelloNicki









Hej, hoppas allt är bra med dig denna fredag! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas idag 23.59.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-04 @ 09:40:28
URL: http://hellonicki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0