Fotat Hösten

Idag följde jag med Pappa till skogen, han hade ett möte och samtidigt fotade jag!
Jag måste ju lära mig att fota manuellt :)

De e skitkul att hålla på med inställningar hit och dit, men det finns så otroligt mycket!
Men se här vad jag lyckades med idag! Gillar mest den översta humlan! Man ser strukturen på vingen, den var så söt att jag ville klappa den men de hade inte vart så smart :)


















Nu ska jag åka och träna!
Sen ska vi äta fruktsallad och se på efterlyst med Emelie & Patric!


Kommentarer
Tove

Jag får alltid en massa inspiration av att läsa din blogg, måste säga att du är väldigt bra på det här. Att ge inspiration och peppa, kanske omedvetet vad vet jag, men bra är du:) Kram

2009-09-30 @ 18:36:28
Sara

Fina bilder. Jag tyckte dom med bina var coola. :P kram <3

2009-10-01 @ 19:05:01
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0