Folk som hostar på bussen

Jag satt och höll andan hela bussresan till kalmar idag, folk hostar och snorar hej vilt och fan vad arg jag blir när dom åker buss när dom är sjuka. OM jag skulle bli sjuk denna vecka inför min 20-års dag, ja, då skulle det vara som om hela min värld går under!! Det FÅR INTE hända. Det värsta är att jag ska åka buss även imorgon....Och på fredag också!! Skit också!!!

Jag tror att jag har smittats "psykiskt" för jag tänker hela tiden att jag kommer att bli sjuk så fort någon hostar, haha.



Kommentarer
jasmine

har med tänkt på de att de är väldigt mkt folk som är typ sjuka...:/ inte konstigt att de blir svininflunsa o allt möjligt...

2009-09-15 @ 20:57:16
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Emelie Karlsson

vad gör du i Kalmar? :P Jag har faktiskt uppdaterat min blogg nu!

2009-09-15 @ 22:18:25
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Mamma

Ja kan köra dig till Öland på Fredag om du vill :-)

om du inte ska vara där för sent,ja ska nämligen till puben med mina gamla jobbarkompisar på fredag Kl:17.00

Kramiz/Mamma

2009-09-16 @ 09:21:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0