Presenter

Då vart första dagen som 20-åring förbi!
Idag har jag tagit massor av kort med den nya kameran (såklart :)

Jag och Emelie har även varit med Dominika på optikerutbildningen och hon har synat våra ögon, spännande :D Ikväll har Jag och Chrille ätit marinerade jätteräkor och kronärtskocka, smarrigt! Och kollat på ensam mamma söker.

Kan ju visa en lite rolig sak som jag gjorde när jag var liten...Jag var 11 år när jag skrev detta brev till mig själv:
Så det öppnade jag igår :)
Jag berättar inte vad som låg där i...Det får ni fråga om ni vill veta :)


Ska nog skriva ett lika dant brev till mig själv som jag får öppna när jag fyller 30, hehehe, lite långsökt kanske men det är väldigt roligt :D

Ni kanske är nyfikna på vad jag fick för fint igår...Kameran vet ni ju redan, en Nikon D3000 som jag fick av Chrille, fick även en gjutjärnsgryta av honom! Jag fick en jättefin mine-vas och rosor av chrilles familj!! :D



Av Pappa och Maria fick jag en jättefin klocka av märket gant, en lite större modell med strass runt uret :D


Av Mamma och Janne fick jag ett presentkort på resor hos nybro resebyrå, och champanj :D
Kameraväska av syskonen :D

Sen fick jag pengar, fin ljusstake av kusinerna, andra fina ljus från nybro glasbruk "Passion and lights" heter dom.


Presentkort på 1,5 timmes skönhetsbehandling, skönt!!
Och massa blommor!!

Så otroligt många fina presenter!!! Jag är så himla glad :D
Tack tack tack tack tack!!!

Nu är jag trött, ska tvätta av sminket och sedan krypa ner i sängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0