Style-kväll på hotellet

Igår var Jag, Emelie (syster) och Linda varit på style-kväll på hotellet!

Det var massa företag som ställde ut sig och visade vad dom hade...De var kul att se :)

I ingången fick jag en snygg stor rosa ring! Och så köpte jag en söt liten björn för att stödja cancerfonden!!

Sedan vann jag en påse med saker från Herbalife, hehe;
en handkräm, tre protein-choklad-kakor, en påse med rostade och saltade sojabönor, brustablett som man får energi av och nån örtdryck :)

Vi testade även på att "scanna" våra kroppar. Det visade sig att jag bara är 12 år i min kropp!! Alla mina värden var bra, hon frågade om jag tränade. Då sa jag att jag precis hade börjat att träna (har tränat i 4 veckor än så länge...) då sa hon att hon trodde att jag hade tränat mycket längre, för enligt den där vågen hade jag en 8:a på "fysisk gradering" som betyder "muskulös", så det var ju jättebra. 9 är nämligen det mesta man kan ha!! Men sen är frågan hur mycket som stämmer med sånna där vågar...


Idag har jag en hel del att göra...
* Träna
* Jobb-Uppdrag för atg
* Stan och kolla lite saker
* Hämta dräkterna som vi ska ha på halloween (hoppashoppashoppas dom har kommit!!)
* Ikväll ska vi till Malin på lite partaj

En bra fredag helt enkelt!!

Hade gött



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0