Madde funderar...På att bli brunett igen...

Haha, Japp! Förändringar är roliga och nu vet jag ju att om jag skulle ångra mig så går det att få tillbaka till den hårfärgen jag har nu - och i stort sett alltid har haft...

Så, jag tänkte att jag lägger ut lite bilder från tiden när jag hade brunt hår så får ni säga vad ni tycker :)
Om jag ska göra det eller inte - för jag har så himla svårt att bestämma själv!!

Det är inte frågan om att klippa lugg. Endast färga håret brunt!

Såå vad tycker ni??  :)











Kommentarer
Emelie S

Svar: Jag har lagt till dig som vän. Men du måste godkänna mig först. Sen ska jag bara lägga till dig så att du kan se filmerna :)



Jag tycker den hårfärgen du har nu är jättefin! Skulle vilja ha någon liknande själv faktiskt. (: Men jag tycker du ska köra på det du trivs bäst i helt enkelt. Förstår att det är kul med en förändring också. Känner likadant. =P Men kör på det du trivst bäst i helt enkelt. :)

2009-10-08 @ 18:25:54
Emelie S

Glömde säga att du passar som brunett med! (:

2009-10-08 @ 18:38:28
Jessica

Om du ska färga det brunt tycker jag inte att du ska ha så mörkt brunt :)

2009-10-08 @ 22:03:57
URL: http://anewworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0