KvällsÖppet på Baronen

Igår var det kvällöppet på baronen till kl. 21!
Tycker dom ska ha öppet så länge varje dag egentligen för det var jättemysigt :)

Det var erbjudande i nästan alla butiker och förra veckan kollade jag in en jacka på MQ som jag hoppades på att den var nedsänkt igår då... Och det var den!! YES!! 20% på valfritt plagg!

Jag brukar ha så himla svårt att hitta vinterjackor som är lagom, av någon anledning så görs dom alltid i större storlekar om ingen har tänkt på det? Så när jag hittade denna perfekta vinterjackan så var det lika bra att så till direkt!

G-STAR Ord. Pris 2300:-
Med 20% rabatt betalade jag 1850 spännisar och det var de värt!
En jacka använder man ju varje dag hela vintern!








Kommentarer
Mamma

Oj!! vilka fina foton....va duktig du är "Madde" Kramiz / Mamma :-)

2009-10-02 @ 15:27:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0