Körkort 1 år

Idag är det ett år sedan jag tog mitt körkort kom jag på nyss! :D

Ikväll har jag vart med Emelie, Jessica, Linda & Emilia i svartbäcksmåla haha - det var halloweenrunda, glöggen var det bästa! Mmmm vad jag längtar till jul!!

Jag längtar till julmarknaden på slottet, den är jättemysig!
Sedan längtar jag tills man kan julpynta och hänga stjärnor i fönsterna och klä granen och handla julklappar...Jag jag älskar julen helt enkelt :D

Men jag älskar egentligen alla årstider!
Vår - såklart att man älskar våren när det börjar bli varmt och ååh vad underbart det är!!
Sommaren - Att vara ute och grilla umgås utomhus sent på kvällarna när det är ljust ute, underbart!!
Hösten - Jag gillar hösten jättemycket faktist! När man kan krypa ner under en filt, höstmodet är alltid det bästa tycker jag!!
Vintern - Ja, det skrev jag ju här över :)

Det är verkligen parfekt att vi bor i ett land som har 4 årstider som man kan längta till :D
Tänk om det hade varit varmt hela tiden, då hade man nog inte uppskattat det lika mycket...

Nu ska jag se på lyxfällan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0