Kanelbullens dag

Blä jag är så mätt!!
Idag har vi bakat kanelbullar eftersom det är bullens dag...





Igår testade jag på den bästa sidan av studentlivet :)
Var nämligen på Corehouse med EmelieJ, EmelieP & Jonna!!
Tack för en härlig kväll tjejer :D
Och shit vad jag längtar tills vi ska på skidresan!!
Nåt som är coolt är "McSki". Man åker genom mcdonalds med skidor (eller skoter??), istället för mcdriven med bil. Världens enda McSki finns i Lindvallen dit vi ska :D

Gud vilken tur att jag har börjat träna igen! Jag längtar verkligen tills imorgon på träningent!! Har tränat i 3 veckor än så länge och hittils har jag tränat varannan/var tredje dag och hoppas det fortsätter så, jag känner mig redan starkare. Jag ska bli skitstark och få sexpack på magen och muskler som syns på armarna!!! Hahaha! :D Därför är det väldigt bra att jag är PEPP på detta nu!!

Ha det så bra nu!


Kommentarer
jasmine

du är såå duktig som tränar!!:)



å vad coolt med ett sånt mcd:P

2009-10-05 @ 16:32:17
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Matilda

Tack för bullarna! De var jätte goda! Duktiga ni är som håller på traditionerna :)

2009-10-08 @ 13:31:23
URL: http://matildaengst.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0