Gamla Bilder och Bra Grannar

Imorse satt jag och kollade på massa bilder som jag har lagt över på en skiva. Kom på att jag måste åka hem till pappa nån dag och kolla igenom min gamla dator som inte är använd sedan jag flyttade, haha, shit vad mycket roligt det borde finnas där i!!

Här är några fina bilder som jag hittade. Från sommaren 2005 i köpingsvik.

Jag vid havet, 16 år



Emelie posar snyggt :D 14 år


Och jag posar...haha...inte riktigt lika snyggt :p


Ska också passa på att säga att jag uppskattar mina grannar väldigt mycket :)
Dom flesta har jobbiga, sura, klagande grannar...Men inte vi :D

På min födelsedag, blev jätteglad!



Jag som alltid har trott att vi är stökiga och högljuda... Hehe... :p




Kommentarer
Emelie Karlsson

Fina bilder! :-D Jag har uppdaterat nu! hehe

2009-10-29 @ 11:50:29
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0