FREDAG!!

FREDAG!!
Idag har jag varit med pappa på ett möte och sedan har jag inte gjort så mycket mer. Jag väntar på att chrille ska komma hem så att vi kan åka och träna. Och ikväll har han sagt att han ska laga en trerättersmiddag till mig...

Iallafall...Min dator är så himla slö att jag hållar på att spy över den! Men NU har jag kommit på vad det kan vara!! Jag brukar alltid använda "internet explorer" som webläsare. Men för länge sedan installerade jag även Mozilla Firefox. Och idag testade jag att gå in på internet med mozilla och det gick tusen gånger snabbare!!!!!!! Skitbra! BORT med internet explorer!

Men trots detta så tror jag att jag har massa virus på datorn för ibland när jag loggar in på msn så får jag ett medelande av mig själv där det står "vinn en iphone" eller nåt sånt. Så jag undrar: Är det någon av er som har fått ett sånt meddelande av mig nån gång? Aja, jag hoppas ni fattar att ni inte ska klicka på sån skit...

Sitter just nu och söker på lite coctailklänningar tills Ciccis 20-årsfest a lá Hollywood & röda mattan-fest :D

Väntar också på att förkväll ska börja (kl 17), underhållande när man inte har nåt annat för sig...Jag känner mig arg idag (vet inte varför, kanske har med vädret att göra?) så det ska bli otroligt skönt att träna! Särskillt 3F, det är en benpressmaskin och jag ska pressa bort all ilska så kanske jag blir på bättre humör sen.




Kommentarer
Emelie J

Jag har fått ett sådant av dig.



OCH du boka in lördagen den 21 november du o chrille är bjudna på min 20 års fest i kalmar på kvarnholmen i en lokal där. mer info kommer.



Och du nästa helg undrar jag om du vill hänga med mig till ishallen - vi ska nämnligen ha bästis tema då alla får ta med sig en bästa kompis och du får gärna hänga med mig då och träna konståkning i min nya grupp ;)



Hör av dig pusssokram

2009-10-16 @ 19:57:46
Cissi

Ska du få se hur vi Linköpingsbor festar haha =) Kul att du följer med Mirjam upp!!

2009-10-17 @ 00:05:41
URL: http://cemajo.blogg.se/
tove

Du ska väl till chili på fredag?

2009-10-20 @ 21:31:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0