Grattis Chrille!!

Grattis på 22-årsdagen älskling :D

Jag gick upp kl 5 imorse och gjorde fina smörgåsar och sen gick jag in och väckte honom... Han erkände lite att han vaknade när jag rörde runt i oboyen, haha. Det går inte att sova på sin födlesedagsmorgon alltså, hur tidigt det än är, eller är det någon som verkligen har blivit väckt när dom kommer in och sjunger?

Nyvaken klockan 5 i morse!



Goda smörgåsar och oboy på sängen, mums!



Tänt ljus


Här är han jätteglad över sina paket som han fick av mig: Vinterfodrade stövlar från vapencentralen och en fin (ganska enkel) mobiltelefon från nokia (hans förra gick sönder)...



Nu sitter jag och lyssnar på Jill Johnsson! Ska snart fixa iordning mig lite... Ikväll ska vi äta på restaurang! :)




Kommentarer
Emelie Karlsson

Grattis till Chrille! :-) Fina presenter!

2009-11-10 @ 15:24:38
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0